//Inkoopadvies en -begeleiding
Inkoopadvies en -begeleiding 2018-03-27T11:02:54+00:00

Inkoopadvies en -begeleiding

Docuresult biedt u de juiste begeleiding bij de inkoop van print- en documentmanagementsystemen. Daardoor kunt u aanzienlijk besparen op het gebruik van printers, kopieermachines, scanners, faxen, multifunctionele apparaten en bijbehorende softwareoplossingen.

Docuresult is een onafhankelijk inkoopadviesbureau voor print- en documentmanagementsystemen. Met onze ruime ervaring in de branche helpen wij u graag bij uw inkooptraject. De inkoop van print- en documentmanagementsystemen kan erg complex zijn. Met onze ervaring weten wij alles van de inhoud en details om samen met u de juiste beslissingen te nemen, de beste voorwaarden te scheppen en desgewenst duurzaam in te kopen. Daardoor sluit u uiteindelijk een waardevolle overeenkomst af en wordt deze op effectieve wijze geïmplementeerd. Ons inkoopadvies helpt u met besparen.

Onze dienstverlening onderscheiden we achtereenvolgens in de volgende fases:

1. Opstellen tenderdocument
Docuresult begeleidt u met het opstellen van een Pakket van Eisen (PvE), Request for Proposal (RFP) of een ander door u gewenst tenderdocument.

2. Uitschrijven en beoordelen
Wij helpen u bij het uitschrijven van de tender naar potentiële leveranciers en de begeleiding van de vragen en de beoordeling ervan.

3. Proof of Concept
Na de beoordeling wordt de gekozen leverancier gevraagd een Proof of Concept (POC) aan te leveren om de gevraagde specificaties te doorlopen en te accorderen.

4. Opstellen contract
Het contract wordt opgesteld en beoordeeld op correctheid en technische inhoud. Na ondertekening wordt de bestelling bewerkstelligt.

5. Uitrol en implementatie
Docuresult ondertsteunt bij de uitrol en implementatie van de bestelling zoals op papier vastgelegd.

Als vervolg op het inkooptraject, kunt u Docuresult ook inschakelen voor het contractmanagement. Met goed contractmanagement kunt u aanzienlijk besparen en kunt u tijdig inspelen op veranderende situaties.